Četiri znaka koji ukazuju da vam je potreban novi promo materijal
Novi promo materijal je jedan od neophodnih vidova reklamiranja.
Razvoj nauke i tehnike doneo je u savremeno poslovanje tzv. digitalni marketing, koji se najvećim delom odigrava preko društvenih mreža.
Iako, danas, gotovo svaka osoba na svetu ima nalog na Facebooku, Instagramu ili Twitteru oglašavanje jedino na njima nije dovoljno za borbu sa jakom konkurencijom. Razni pokloni za klijente i dalje važe za najefikasniji promotivni materijal. Ovu činjenicu potvrđuje i poslednje istraživanje koje je sproveo The New York Times. Ono je pokazalo da dobar promotivni materijal povećava broj lojalnih potrošača za 17 odsto.
Toga su svesne sve vodeće kompanije u svetu, te deo budžeta izdvajaju za promo materijal. Međutim, postavlja se pitanje koliki je njegov rok trajanja i da li on uopšte postoji. Dok reklame na televiziji ili bilbordima imaju tačnu granicu, koja je određena periodom zakupa, reklamni proizvodi ne zahtevaju stalna ulaganja, ali to ne znači da ih posle izvesnog vremena ne treba osvežiti.
Kompanija Kairos Birooprema vam otkriva znake koji ukazuju da je vašem poslovanju potreban novi promo materijal.
Novi promo materijal zbog promene poslovanja
Početak svakog poslovanja karakteriše mala ponuda proizvoda ili usluga. Kako kompanija napreduje povećava se ne samo opseg asortimana, već i broj potrošača. Identifikovanje nove ciljne grupe stvara potrebu za novim promo materijalom.
Imajte u vidu da je ranije vaš budžet bio mnogo manji, pa je i ulaganje u reklamu bilo ograničeno. Zato je sada pravi trenutak da pokažete profesionalni imidž, a to ćete najbolje postići ukoliko izaberete aktuelni promotivni materijal za 2019. godinu.
Novi promo materijal koji će oživeti poslovanje
Nije redak slučaj da kompanija sa dugogodišnjim napretkom doživi stagnaciju. Ukoliko reorganizacija poslovanja nije u planu, ulaganje u novi promo materijal je pravo rešenje za spas.
Čak i stari, dobro poznati proizvod „upakovan“ u atraktivnu reklamu ponovo će privući pažnju starim kupcima, ali i novim, potencijalnim potrošačima.
U dinamičnom tržištu, novi reklamni materijal za već postojeću ponudu je važan u slučaju da se pojavio konkurent koju ima sličan način oglašavanja. Na taj način ćete sprečiti mogući pad u svom poslovanju.
Novi promo materijal, jer se saradnici ne sećaju šta ste im poklonili
Reklamni materijal kao osnov za dobro poslovanje predstavlja svojevrsno sredstvo komunikacije sa klijentima. Međutim, ako povratna informacija izostane, tj. ako vaši promo proizvodi nemaju više upotrebnu vrednost, jasan je znak da je potrebna promena.
Neka vaš marketing tim pokaže svu kreativnost, stvarajući jedinstvenu reklamu koja će vas postaviti na prvo mesto u odnosu na konkurente. Tako, na primer, umesto klasične reklamne šolje poklonite termos kao promotivni materijal, dok shopping torbe mogu da zamene promotivne kese.
Novi promo materijal, jer ste i na prethodnom sajmu imali isti
Sajmovi su sastavni deo poslovanja. Zapravo, oni su mesta gde se istovremeno sreću svi konkurenti, pa je veoma važno da se predstavite u najboljem svetlu.
S obzirom da kupci, tada, imaju najveći izbor, da biste ih privukli vašem štandu morate imati zanimljivi promo materijal. Deljenje starih flajera u tom slučaju nije dovoljno. Da biste bili zapaženi, unesite u svoju promociju sitne poklone široke potrošnje koji su ove godine u trendu.
Ako je i vašem brendu potreban novi promo materijal kontaktirajte kompaniju Kairos Birooprema. Bogati asortiman, stručni dizajnerski tim i štampa vrhunskog kvaliteta garantuju poslovni uspeh.